ADIR
GRUPO DE APRENDIZAJE ESCOLAR, DIFICULTADES Y RENDIMIENTO ACADÉMICO
Argitalpenak (600) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2024
-
A Person-Centered Approach to the Relationship between Mathematics Self-Belief Profiles and Achievement
Journal of Experimental Education, Vol. 92, Núm. 4, pp. 644-661
-
Aplicación de los principios del aprendizaje autorregulado a la enseñanza
Formar: aprendiendo a diseñar contextos para un aprendizaje autónomo (Dykinson), pp. 99-120
-
Be SMART: Promoting goal setting with students at-risk of early school leaving through a mentoring program
Children and Youth Services Review, Vol. 157
-
Concepción de las familias y la escuela sobre las altas capacidades: una revisión sistemática
Revista de Psicología y Educación, Vol. 19, Núm. 1, pp. 1-10
-
Divergent thinking and Executive functions in children: A developmental perspective based on intellectual capacity
Thinking Skills and Creativity, Vol. 51
-
Editorial: Advances and new perspectives in higher education quality
Frontiers in Psychology
-
Etapa de monitorización
Formar: aprendiendo a diseñar contextos para un aprendizaje autónomo (Dykinson), pp. 53-78
-
Etapa de planificación
Formar: aprendiendo a diseñar contextos para un aprendizaje autónomo (Dykinson), pp. 35-52
-
Etapa de revisión
Formar: aprendiendo a diseñar contextos para un aprendizaje autónomo (Dykinson), pp. 79-98
-
Explanatory factors for problematic cybersex behaviour: the importance of negative emotions
Current Psychology, Vol. 43, Núm. 20, pp. 18109-18118
-
Formar: aprendiendo a diseñar contextos para un aprendizaje autónomo
Dykinson
-
Homework Approach Scale for Middle School Students Tests of Measurement Invariance and Latent Mean Differences
European Journal of Psychological Assessment, Vol. 40, Núm. 2, pp. 128-134
-
How Do Creativity and Social Support Affect the Resilience of Mediterranean University Students? A Cross-National Study in the Post-Pandemic Period
Adolescents, Vol. 4, Núm. 2, pp. 311-323
-
How to help students in their transition to middle school? Effectiveness of a school-based group mentoring program promoting students’ engagement, self-regulation, and goal setting
Contemporary Educational Psychology, Vol. 76
-
Introducción a los contenidos del curso
Formar: aprendiendo a diseñar contextos para un aprendizaje autónomo (Dykinson), pp. 13-34
-
Is it possible to transfer the learning of writing strategies to an unstructured opinion text? Analyzing the effects of the strategy-focused instruction
Anales de psicología, Vol. 40, Núm. 2, pp. 254-264
-
Language Skills in Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder and Developmental Language Disorder: A Systematic Review
Children, Vol. 11, Núm. 1
-
NDBI Practices for Autistic Students: Teachers’ Reflections from a Qualitative Perspective About an Online Program
Communications in Computer and Information Science
-
Nuevos ecosistemas de aprendizaje: Innovaciones y experiencias educativas
Octaedro
-
Parental homework involvement and students´achievement: A three-level meta-analysis
Psicothema, Vol. 36, Núm. 1, pp. 1-14