JOSE ANTONIO CECCHINI ESTRADA-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (89)

2024

  1. Highly-structured cooperative learning versus individual learning in times of COVID-19 distance learning

    European Journal of Teacher Education, Vol. 47, Núm. 1, pp. 104-119

2022

  1. Efectos de los descansos activos en la actividad física de estudiantes de primaria

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte, Vol. 22, Núm. 87, pp. 491-506

  2. La salud mental durante el primer año del COVID-19 y su relación con la actividad física:: una revisión narrativa de la literatura

    Revista Española de Educación Física y Deportes: REEFD, Núm. 436, pp. 12-21

  3. Mental well-being profiles and physical activity in times of social isolation by the COVID-19: a latent class analysis

    International Journal of Sport and Exercise Psychology, Vol. 20, Núm. 2, pp. 436-450

  4. Metas de logro 3x2 y mediadores psicológicos en estudiantes de educación física

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte, Vol. 22, Núm. 87, pp. 455-469

  5. Tendencias de acción, tipo de deporte y estilo del entrenador en mujeres deportistas

    Apunts: Educación física y deportes, Núm. 149, pp. 63-72

  6. Validation of the cooperative learning scale and cooperation global factor using bifactor structural equation modelling

    Psicología educativa, Vol. 28, Núm. 2, pp. 91-97

2021

  1. A longitudinal study on depressive symptoms and physical activity during the Spanish lockdown

    International journal of clinical and health psychology, Vol. 21, Núm. 1, pp. 10-19

  2. COVID-19 and home confinement: Data on physical activity

    Archivos de Medicina del Deporte, Vol. 38, Núm. 1, pp. 36-40

  3. COVID-19 and home confinement: data on physical activity

    Buletin Ekonomi Moneter dan Perbankan, Vol. 38, Núm. 1, pp. 36-40

  4. High versus low-structured cooperative learning. Effects on prospective teachers’ regulation dominance, motivation, content knowledge and responsibility

    European Journal of Teacher Education, Vol. 44, Núm. 4, pp. 486-501

  5. Intra-individual changes in 3×2 achievement goals, friendship goals, motivational regulations and consequences in physical education

    Revista Latinoamericana de Psicología, Vol. 53, Núm. 0, pp. 180-189

  6. Intrinsic motivation, emotional intelligence and self-regulated learning: A multilevel analysis

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Fisica y del Deporte, Vol. 21, Núm. 82, pp. 235-252

  7. Physical Activity and Prevention of Depressive Symptoms in the Spanish Population During Confinement due to COVID-19

    Psicothema, Vol. 33, Núm. 1, pp. 111-117