ANTONIO JOSE
JIMENEZ MUÑOZ
Argitalpenak (25) ANTONIO JOSE JIMENEZ MUÑOZ argitalpenak
2022
-
Analysis of the relationship between students’ proficiency level and their ability to identify figurative language: The effect of individual factors and extra-curricular activities
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 43, pp. 179-204
2021
-
‘It wasn’t my fault’: Lecturers’ notes to former selves after five years of EMI service
The Psychological Experience of Integrating Content and Language (Channel View Publications), pp. 174-194
2019
-
Beyond language: a multimodal analysis of success in non-native Business-English pitches
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 37, pp. 65-86
-
Current Research in Multilingualism: Addressing Misconceptions, Exploring Contexts and Examining Outcomes through Empirical Research
Empirical studies in multilingualism: Analysing Contexts and Outcomes (Peter Lang), pp. 7-46
-
Empirical studies in multilingualism: Analysing Contexts and Outcomes
ed. lit.
Peter Lang
-
Investigación en multilingüismo. Innovación y nuevos retos
ed. lit.
Ediciones de la Universidad de Oviedo
-
The importance of certification of English medium instruction teachers in higher education in Spain
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 32, pp. 103-118
2018
-
Student evolution in learn through testing: corpus -based evidence from English-for-Academic-Purposes assignments
Aplicaciones de la lingüística de corpus al estudio de lenguas modernas (Sociedad Menéndez Pelayo), pp. 177-208
-
Unworked and unavowable: Communities of practice in twenty-first century transatlantic poetry
Atlantic Studies : Global Currents , Vol. 15, Núm. 3, pp. 402-416
2017
-
A metaphor-metonymy continuum? Evidence from cross-field L2 set texts
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 34, pp. 257-278
-
El conocimiento previo de los alumnos de primero de Estudios Ingleses: factores académicos y motivacionales (PBINN16-007)
X Jornadas de Innovación Docente 2017: Redes para la innovación: la participación del alumnado
-
English as a medium of instruction: evidence for language and content targets in bilingual education in economics
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, Vol. 20, Núm. 7, pp. 883-896
-
Paula Martín Salván, Gerardo Rodríguez Salas and Julián Jiménez Heffernan, eds. 2013. Community in Twentieth-Century Fiction. Houndmills, Basingstoke: Palgrave Macmillan. xiv + 278 pp. ISBN: 978-1-137-28283-5.
iru.
Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, Vol. 39, Núm. 1, pp. 223-228
2016
-
Content and language: the impact of pedagogical designs on academic performance within tertiary english as a medium of instruction
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 1, pp. 111-123
-
Return on investment: The future of evidence-based research on ICT-enhanced Business English
Technology-Enhanced language learning for specialized domains: practical applications and mobility (Routledge Reino Unido), pp. 35-46
2015
-
Flipping lectures: analysing student workload in EMI contexts
MULTIMODAL COMMUNICATION IN THE 21ST CENTURY: PROFESSIONAL AND ACADEMIC CHALLENGES
-
Percepción y evidencia: midiendo la calidad del idioma en la educación superior bilingüe
Innovación en la Educación Superior: desafíos y propuestas (Oviedo, Ediciones de la Universidad de Oviedo, Servicio de Publicaciones, D.L. 2015), pp. 303-310
2014
-
El tweetconomía: el uso de las redes de microblogging como herramienta en la docencia en inglés de la historia económica
Xornada de Innovación Educativa 2013 (Universidade de Vigo), pp. 289-297
-
In moments like these: Emmanuel fru doh and the mirrors of romanticism
Fears, Doubts and Joys of Not Belonging (Project Muse), pp. 31-54
-
La "world economic history": Uso del análisis DAFO en la adaptación al EEES bilingüe
El EEES como marco de desarrollo de las nuevas herramientas docentes (Vision Libros), pp. 405-425