Publicaciones (129) Publicaciones de JAVIER FOMBONA CADAVIECO

2024

  1. Educational and leadership strategies to face the new European VUCA scenario

    Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 42, Núm. 1, pp. 33-48

2022

  1. Augmented Reality, a Review of a Way to Represent and Manipulate 3D Chemical Structures

    Journal of Chemical Information and Modeling, Vol. 62, Núm. 8, pp. 1863-1872

  2. Gamification and gaming proposals, teachers’ perceptions and practices in Primary Education

    Interaction Design and Architecture(s), pp. 213-229

  3. Impacto del proyecto AEi: adultos, empleo e inclusión coord.

    Servicio de Publicaciones

  4. Intereses STEM/STEAM del alumnado de Secundaria de zona rural y de zona urbana en España

    Educaçao e Pesquisa: Revista da Faculdade de Educação da Universidade de São Paulo, Vol. 48, Núm. 1

  5. International Projects as a New Way to Solve Global Problems, Case Study of a European Project

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 17

  6. Proyecto europeo AEI, adultos, empleo e inclusión. Estrategias de diseño, difusión e impacto

    Impacto del proyecto AEi: adultos, empleo e inclusión (Servicio de Publicaciones), pp. 157-165

  7. Una mirada innovadora e internacional en la formación de docentes de educación de adultos: la formación desde las empresas

    Impacto del proyecto AEi: adultos, empleo e inclusión (Servicio de Publicaciones), pp. 188-197

  8. VR in chemistry, a review of scientific research on advanced atomic/molecular visualization

    Chemistry Education Research and Practice, Vol. 23, Núm. 2, pp. 300-312

2020

  1. Analysis of the educational impact of M-Learning and related scientific research

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 9, Núm. 2, pp. 167-180

  2. Augmented Reality: A New Way to Build Knowledge. Bibliometric Analysis and Apps Testing

    Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 15, Núm. 1, pp. 17-25

  3. Building knowledge in children using mobile devices and visual strategies

    Educacao e Sociedade, Vol. 41

  4. Evolución de las Relaciones Públicas en España. Artículo de revisión

    El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 3

  5. M-Learning en niveles iniciales, rasgos didácticos de las APPS educativas

    Campus Virtuales, Vol. 9, Núm. 1, pp. 17-27

  6. Orgtransparente, una plataforma web gráfica temática de contenido formativo

    La tecnología como eje del cambio metodológico (UMA Editorial), pp. 508-512