Publicacions en col·laboració amb investigadors/es de Universidad Nacional de Educación a Distancia (15)

2023

  1. Latent factors on the design and adoption of gamified apps in primary education

    Education and Information Technologies, Vol. 28, Núm. 11, pp. 15093-15123

  2. References on innovative methodologies for adult training

    Studies in the Education of Adults, Vol. 55, Núm. 1, pp. 259-281

2022

  1. Gamification and gaming proposals, teachers’ perceptions and practices in Primary Education

    Interaction Design and Architecture(s), pp. 213-229

  2. VR in chemistry, a review of scientific research on advanced atomic/molecular visualization

    Chemistry Education Research and Practice, Vol. 23, Núm. 2, pp. 300-312

2020

  1. Augmented Reality: A New Way to Build Knowledge. Bibliometric Analysis and Apps Testing

    Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 15, Núm. 1, pp. 17-25

  2. Building knowledge in children using mobile devices and visual strategies

    Educacao e Sociedade, Vol. 41

  3. M-Learning en niveles iniciales, rasgos didácticos de las APPS educativas

    Campus Virtuales, Vol. 9, Núm. 1, pp. 17-27

2017

  1. Categorization of augmented reality and geolocation applications for mobile learning

    Perspectiva Educacional, Vol. 56, Núm. 3, pp. 124-141

  2. Posibilidades de utilización de la geolocalización y realidad aumentada en el ámbito educativo

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 20, Núm. 2, pp. 319-342

2016

  1. Análisis computacional de las características ortotipográficas y paralingüísticas de los tweets periodísticos

    El profesional de la información, Vol. 25, Núm. 4, pp. 588-595

  2. Los problemas de los recursos informáticos en el contexto universitario

    CTS: Revista iberoamericana de ciencia, tecnología y sociedad, Vol. 11, Núm. 32, pp. 145-163

2013

  1. Virtual attendance: Analysis of an audiovisual over ip system for distance learning in the Spanish open university (UNED)

    International Review of Research in Open and Distance Learning, Vol. 14, Núm. 3, pp. 402-426