LAURA
GALGUERA GARCIA
Profesora Titular de Universidad
Publications (16) LAURA GALGUERA GARCIA publications
2020
-
Parlamentos conectados: estrategias para lograr una mejor comunicación política de los Parlamentos de Iberoamérica
dir.
Servicio de Publicaciones
2015
-
Maximum Potential Score (MPS): An operating model for a successful customer-focused strategy
Rect@: Revista Electrónica de Comunicaciones y Trabajos de ASEPUMA, Vol. 16, Núm. 2, pp. 105-115
-
Profiling ethical investors
International Series in Operations Research and Management Science (Springer New York LLC), pp. 23-52
-
Using and Seeing Co-speech Gesture in a Spatial Task
Journal of Nonverbal Behavior, Vol. 39, Núm. 3, pp. 241-257
2014
-
The distinct affective consequences of psychological distance and construal level
Journal of Consumer Research, Vol. 40, Núm. 6, pp. 1123-1138
2009
-
One man two hats: What’s all the commotion!
Financial Review, Vol. 44, Núm. 2, pp. 179-212
-
Teorías de la comunicación
McGraw Hill Education México
2007
-
Asset Pricing and the Spanish Housing Market
Journal of Housing Research, Vol. 16, Núm. 2, pp. 83-95
-
Price and volatility spillovers between large and small cities: A study of the Spanish market
Journal of Real Estate Portfolio Management, Vol. 13, Núm. 4, pp. 311-316
2006
-
Predictive segmentation in action: Using CHAID to segment loyalty card holders
International Journal of Market Research, Vol. 48, Núm. 4, pp. 459-478
2004
-
Una aproximación empírica al marketing de relaciones: las tarjetas de fidelización de las compañías aéreas
Esic market, Núm. 119, pp. 223-252
2003
-
Analisis cuantitativo del mercado de la vivienda a precio tasado
Estudios Economicos Regionales y Sectoriales : EERS: Regional and sectoral economic studies : RSES, Vol. 3, Núm. 2, pp. 107-126
-
El precio de la vivienda en Asturias: Una aproximación econométrica
Rect@: Revista Electrónica de Comunicaciones y Trabajos de ASEPUMA, Vol. 4, Núm. 1, pp. 35-62
2000
-
Estimación de las necesidades de vivienda en el municipio de Corvera en Asturias
Documentos de trabajo ( Universidad de Oviedo. Facultad de Ciencias Económicas )
-
Marketing de relaciones: estudio de las tarjetas de fidelización de las compañías aéreas
Documentos de trabajo ( Universidad de Oviedo. Facultad de Ciencias Económicas )
1999
-
Las tarjetas multi-sponsor
Documentos de trabajo ( Universidad de Oviedo. Facultad de Ciencias Económicas )