Publications (16) LAURA GALGUERA GARCIA publications

2015

  1. Maximum Potential Score (MPS): An operating model for a successful customer-focused strategy

    Rect@: Revista Electrónica de Comunicaciones y Trabajos de ASEPUMA, Vol. 16, Núm. 2, pp. 105-115

  2. Profiling ethical investors

    International Series in Operations Research and Management Science (Springer New York LLC), pp. 23-52

  3. Using and Seeing Co-speech Gesture in a Spatial Task

    Journal of Nonverbal Behavior, Vol. 39, Núm. 3, pp. 241-257

2014

  1. The distinct affective consequences of psychological distance and construal level

    Journal of Consumer Research, Vol. 40, Núm. 6, pp. 1123-1138

2009

  1. One man two hats: What’s all the commotion!

    Financial Review, Vol. 44, Núm. 2, pp. 179-212

  2. Teorías de la comunicación

    McGraw Hill Education México

2007

  1. Asset Pricing and the Spanish Housing Market

    Journal of Housing Research, Vol. 16, Núm. 2, pp. 83-95

  2. Price and volatility spillovers between large and small cities: A study of the Spanish market

    Journal of Real Estate Portfolio Management, Vol. 13, Núm. 4, pp. 311-316

2006

  1. Predictive segmentation in action: Using CHAID to segment loyalty card holders

    International Journal of Market Research, Vol. 48, Núm. 4, pp. 459-478

2003

  1. Analisis cuantitativo del mercado de la vivienda a precio tasado

    Estudios Economicos Regionales y Sectoriales : EERS: Regional and sectoral economic studies : RSES, Vol. 3, Núm. 2, pp. 107-126

  2. El precio de la vivienda en Asturias: Una aproximación econométrica

    Rect@: Revista Electrónica de Comunicaciones y Trabajos de ASEPUMA, Vol. 4, Núm. 1, pp. 35-62

2000

  1. Estimación de las necesidades de vivienda en el municipio de Corvera en Asturias

    Documentos de trabajo ( Universidad de Oviedo. Facultad de Ciencias Económicas )

  2. Marketing de relaciones: estudio de las tarjetas de fidelización de las compañías aéreas

    Documentos de trabajo ( Universidad de Oviedo. Facultad de Ciencias Económicas )

1999

  1. Las tarjetas multi-sponsor

    Documentos de trabajo ( Universidad de Oviedo. Facultad de Ciencias Económicas )