Publicaciones (87) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2016

  1. 20 retos para el turismo en España

    Investigaciones Turísticas, Núm. 11, pp. 216-221

  2. A vision of industry 4.0 from an artificial intelligence point of view

    Proceedings of the 2016 International Conference on Artificial Intelligence, ICAI 2016 - WORLDCOMP 2016

  3. An appraisal of the impact of Organisational career management practices across generations from a Malaysian oil and gas industry perspective

    International Journal of Learning and Intellectual Capital, Vol. 13, Núm. 4, pp. 361-375

  4. Analysing Olympic Games through dominance networks

    Physica A: Statistical Mechanics and its Applications, Vol. 462, pp. 1215-1230

  5. Analyzing consumer attitudes towards electric vehicle purchasing intentions in Spain: Technological limitations and vehicle confidence

    Technological Forecasting and Social Change, Vol. 109, pp. 6-14

  6. Análisis de la calidad de e-servicio mediante técnicas de marketing e inteligencia artificial. Aplicación al sector textil y moda

    Talento e innovación en marketing y publicidad (Centro de Estudios Financieros - CEF), pp. 43-90

  7. Análisis de procedimientos de mejora en la realización de trabajos escritos

    Revista de Formación e Innovación Educativa Universitaria ( REFIEDU ), Vol. 9, Núm. 1, pp. 1-11

  8. Análisis del impacto del sistema español de arrendamiento fiscal sobre la actividad del sector naviero

    Mercado interior: Avances y desafíos (Ediciones de la Universidad de Oviedo), pp. 123-144

  9. Applying the K-nearest neighbor technique to the classification of workers according to their risk of suffering musculoskeletal disorders

    International Journal of Industrial Ergonomics, Vol. 52, pp. 92-99

  10. Banking stability, competition, and economic volatility

    Journal of Financial Stability, Vol. 22, pp. 101-120

  11. Beyond the pan-european standard for reporting of exploration results, mineral resources and reserves

    Resources Policy, Vol. 49, pp. 81-91

  12. Bicriteria Optimization Model for Locating Maritime Container Depots: Application to the Port of Valencia

    Networks and Spatial Economics, Vol. 16, Núm. 1, pp. 331-348

  13. Cinco años con Mario: los riesgos de la política monetaria no convencional del Banco Central Europeo

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 114, pp. 6-9

  14. Claves de márketing en el nuevo escenario de la distribución comercial

    Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial

  15. Claves del equilibrio de las redes organizativas

    40 años enseñando economía y empresa: Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Universidad de Valladolid, 1975-2015 (Valladolid : [S.n.], 2016), pp. 211-217

  16. Clientes hedónicos vs clientes utilitarios: ¿cómo influye la motivación en la relación entre experiencia de compra y satisfacción?

    Claves de márketing en el nuevo escenario de la distribución comercial (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 43-72

  17. Colección de casos prácticos

    Estrategias de internacionalización de la empresa: casos prácticos (Septem), pp. 67-197

  18. Comportamiento del visitante del medio rural: la importancia de ser parque natural en su atracción

    XIX Congreso AECIT. Tiempos de cambios en el turismo

  19. Coordinated implicitly? An empirical study on the role of social media in collaborative learning

    International Review of Research in Open and Distance Learning, Vol. 17, Núm. 6, pp. 121-144

  20. Corporate social responsibility, board of directors, and firm performance: an analysis of their relationships

    Review of Managerial Science, Vol. 10, Núm. 1, pp. 85-104