Administración de Empresas
Department
Universidad Autónoma de Madrid
Madrid, EspañaPublications in collaboration with researchers from Universidad Autónoma de Madrid (26)
2024
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Digital disruptors at the gate. Does FinTech lending affect bank market power and stability?
Journal of International Financial Markets, Institutions and Money, Vol. 92
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La Revista Española de Financiación y Contabilidad cumple 200 números
AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 145, pp. 38-40
2021
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Does investor sentiment affect bank stability? International evidence from lending behavior
Journal of International Money and Finance, Vol. 113
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Evolución del sector de agencias de viajes
La actividad turística española en 2020: edición 2021 (Síntesis), pp. 47-54
2019
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Bank recapitalization in Europe: Informational content in the issuing method
Journal of International Financial Markets, Institutions and Money, Vol. 63
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Switching barriers in online travel agencies: The impact on positive word of mouth
Tourism Analysis, Vol. 24, Núm. 2, pp. 213-225
2018
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Bank market power and lending during the global financial crisis
Journal of International Money and Finance, Vol. 89, pp. 1-22
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Bank supply shocks and the substitution between bank and nonbank debt
Journal of Corporate Finance, Vol. 48, pp. 122-147
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El crédito bancario tras la crisis financiera
Papeles de economía española, Núm. 155, pp. 147-164
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Evolución del sector de agencias de viajes: turismo digital y cocreación del cliente
La actividad turística española en 2017: edición 2018 (Síntesis), pp. 51-59
2013
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An integrated service recovery system (ISRS): Influence on knowledge-intensive business services performance
European Journal of Marketing, Vol. 47, Núm. 5, pp. 934-963
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La actividad de las agencias de viaje: necesidad de vender productos y experiencias
La actividad turística española en 2012: edición 2013 (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 93-102
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La organización lingüística de la empresa multinacional: el español como lengua funcional
GCG: revista de globalización, competitividad y gobernabilidad, Vol. 7, Núm. 2, pp. 16-25
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Other large shareholders in family firms: Do they monitor?
Handbook of Research on Family Business, Second Edition (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 161-183
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The brand management system and service firm competitiveness
Journal of Business Research, Vol. 66, Núm. 2, pp. 148-157
2010
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Perceived justice of service recovery strategies: Impact on customer satisfaction and quality relationship
Psychology and Marketing, Vol. 27, Núm. 5, pp. 487-509
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Sistema estratégico de gestión de la marca y competitividad en las empresas de servicios industriales
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 117
2009
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Effect of complaint management on loyalty versus probability of ending relationship
Advances in Tourism Destination Marketing: Managing Networks (Taylor and Francis), pp. 244-254
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Satisfaction with service recovery: Perceived justice and emotional responses
Journal of Business Research, Vol. 62, Núm. 8, pp. 775-781
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The role of commitment perceived by the consumer in service industries
Management Research, Vol. 7, Núm. 2, pp. 141-157