VICTOR MARIA
FERNANDEZ BLANCO
Investigador/a
Publicaciones (78) Publicaciones de VICTOR MARIA FERNANDEZ BLANCO
2020
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Cost of production
Handbook of Cultural Economics, Third Edition (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 129-136
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Museums
Handbook of Cultural Economics, Third Edition (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 349-357
2019
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Cine y propaganda cultural: la revista Der Adler en español (1940-1944)
Cuadernos económicos de ICE, Núm. 98, pp. 125-156
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Introduction
Scientific Annals of Economics and Business
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Measuring technical efficiency and marginal costs in the performing arts: the case of the municipal theatres of Warsaw
Journal of Cultural Economics, Vol. 43, Núm. 1, pp. 97-119
2018
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Los contenidos culturales en el entorno digital: retos económicos y jurídicos
Fundación Alternativas
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Measuring allocative efficiency in Cultural Economics: the case of “Fundación Princesa de Asturias” (The Princess of Asturias Foundation)
Journal of Cultural Economics, Vol. 42, Núm. 1, pp. 91-110
2017
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A quantitative analysis of reading habits in Spain
International Journal of Arts Management, Vol. 19, Núm. 3, pp. 19-32
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Continuous TV demand in road cycling: the 2015 Vuelta a España
European Sport Management Quarterly, Vol. 17, Núm. 3, pp. 349-369
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Do Movie Majors Really Collude? Indirect Evidence from Release Schedules
Hacienda Pública Española / Review of Public Economics, Núm. 221, pp. 9-31
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Looking into the profile of music audiences
Enhancing Participation in the Arts in the EU: Challenges and Methods (Springer International Publishing), pp. 141-154
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Raiders of the lost ark: A European market for European movies?
Enhancing Participation in the Arts in the EU: Challenges and Methods (Springer International Publishing), pp. 171-189
2016
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Diferencias de genero en las audiencias televisivas de deportes: El caso de la Vuelta Ciclista a España
Economía, gestión y deporte: Una visión actual de la investigación
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Diferencias de género en las audiencias televisivas de deportes: el caso de la Vuelta Ciclista a España
Revista de psicología del deporte, Vol. 25, Núm. 1, pp. 29-32
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La politica de precios en la gestión económica de las entidades deportivas
Gestor deportivo en la organización del deporte en la sociedad actual (Wanceulen)
2015
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Economics of motion pictures: the state of the art
Journal of Cultural Economics
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Transmission of impact vibration on concrete and mortar sheets
Shock and Vibration, Vol. 2015
2014
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How do your rivals' releasing dates affect your box office?
Journal of Cultural Economics, Vol. 38, Núm. 1, pp. 71-84
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Introduction to the Special Issue: The Economics of Cultural Industries
Economics and Business Letters, Vol. 3, Núm. 2, pp. 77-78
2013
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11. Los impuestos a través de la cultura
Impuestos para todos los públicos (Pirámide), pp. 247-268