Publications (22) ADRIAN CASTRO LOPEZ publications

2022

  1. Editorial: Higher Education Dropout After COVID-19: New Strategies to Optimize Success

    Frontiers in Psychology

  2. Evaluating critical success factors in the permanence in Higher Education using multi-criteria decision-making

    Higher Education Research and Development, Vol. 41, Núm. 3, pp. 628-646

  3. Exploration of employability perceptions with blended multi-criteria decision-making methods

    Education and Training, Vol. 64, Núm. 2, pp. 259-275

  4. La digitalización en el comerciominorista: los Marketplaces comoimpulsores del cambio hacia unaeconomía digital

    Consumer-First Marketing: "cuidar al cliente" como leitmotiv empresarial (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 151-161

  5. Quality certifications in the TripAdvisor era. Are they outdated?

    International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 34, Núm. 6, pp. 2379-2398

2020

  1. Evaluation of educational quality performance on virtual campuses using fuzzy inference systems

    PLoS ONE, Vol. 15, Núm. 5

  2. Invertir para la venta en Marketplaces, ¿una decisión arriesgada?

    Buscando nuevos enfoques de marketing para afrontar los cambios (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 37-48

  3. ¿Es leal el cliente de moda online?: claves de éxito para maximizar su lealtad en plataformas de venta online

    Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 70, pp. 68-77

2019

  1. How to manage the online experience concerning transactional and experimental customers: Case of e-fashion sector

    Journal of Business Economics and Management, Vol. 20, Núm. 3, pp. 595-617

2018

  1. E-Service Quality Model for Spanish Textile and Fashion Sector: Positioning Analysis and B2C Ranking by F-Topsis

    International Journal of Information Technology and Decision Making, Vol. 17, Núm. 2, pp. 485-512

2017

  1. Fuzzy inference suitability to determine the utilitarian quality of B2C websites

    Applied Soft Computing Journal, Vol. 57, pp. 132-143