Publicaciones en las que colabora con José Ángel López Sánchez (35)

2020

  1. Harnessing innovation success in hotels: the interplay among key drivers of new service performance

    International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 32, Núm. 9, pp. 2757-2776

2018

  1. Co-creation with clients of hotel services: the moderating role of top management support

    Current Issues in Tourism, Vol. 21, Núm. 3, pp. 301-327

2017

  1. Implicaciones del marketing interno en el éxito de los nuevos servicios

    Marketing insights: la respuesta del comercio a las tendencias del comportamiento social del consumidor (Oviedo : Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial, D.L. 2017), pp. 49-72

2016

  1. Factores organizativos clave para el desarrollo de la capacidad innovadora en el sector servicios

    Claves de márketing en el nuevo escenario de la distribución comercial (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 125-150

  2. Frontline employees’ collaboration in industrial service innovation: routes of co-creation’s effects on new service performance

    Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 44, Núm. 3, pp. 350-375

  3. Innovativeness and Market Orientation as Forerunners of the New Service Added Value and Performance in the Hotel Industry

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 925-926

2014

  1. Determinants of success in new service development

    Tourism & Management Studies, Vol. 10, Núm. 2, pp. 67-74

2013

  1. An assessment of innovativeness in KIBS: Implications on KIBS' co-creation culture, innovation capability, and performance

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 28, Núm. 2, pp. 86-102

  2. Innovación de servicio y co-creación con los clientes de la empresa: efectos sobre los resultados

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 17, Núm. 2, pp. 79-102

2011

  1. Aprendizaje, variables relacionales y competitividad en los mercados industriales

    Los mercados del mañana: bases para su análisis hoy