Publicaciones (168) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. A Preliminary Study of MLSE/ACE-III Stages for Primary Progressive Aphasia Automatic Identification Using Speech Features

    Lecture Notes in Networks and Systems

  2. Características de la lectura en inglés como lengua extranjera en niños españoles de Educación Primaria

    Revista de logopedia, foniatría y audiología, Vol. 43, Núm. 1

  3. Cognitive impairment in young adults with post COVID-19 syndrome

    Scientific reports, Vol. 13, Núm. 1, pp. 6378

  4. Development of criteria for cognitive dysfunction in post-COVID syndrome: the IC-CoDi-COVID approach

    Psychiatry Research, Vol. 319

  5. English reading performance by Spanish speaking children: A phonologically or semantically mediated pathway?

    Reading and Writing

  6. Evidencia de la eficacia de la Estimulación Focalizada para estimular el lenguaje oral en Educación Infantil: [Parte 1]

    Revista de logopedia, foniatría y audiología, Vol. 43, Núm. 1

  7. Evidencia de la eficacia de la Estimulación Focalizada para estimular el lenguaje oral en Educación Infantil: [Parte 2]

    Revista de logopedia, foniatría y audiología, Vol. 43, Núm. 1

  8. Habilidades narrativas en niños con trastorno del desarrollo del lenguaje

    Revista de logopedia, foniatría y audiología, Vol. 43, Núm. 1

  9. Proyecto IMPULSO(R: orientación inicial y profesional del alumnado del grado de Logopedia en la era digital

    Modalidades de aprendizaje para la innovación educativa

  10. Reading fluency in Spanish patients with Parkinson's disease: A reading prosody examination

    International Journal of Language and Communication Disorders, Vol. 58, Núm. 2, pp. 357-375

  11. Special Education Teachers’ Training Needs on Evidence-Based Practice on Autism in Spain: An Online Program for In-Service Teacher Training

    Communications in Computer and Information Science

  12. Spelling errors by Spanish children when writing in English as a foreign language

    Reading and Writing, Vol. 36, Núm. 7, pp. 1797-1820

  13. Spelling problems after early oral language difficulties

    International Journal of Language and Communication Disorders, Vol. 58, Núm. 3, pp. 756-764

  14. Spreading of phonological activation in dyslexia throughout life

    Revista de Investigación en Logopedia, Vol. 13, Núm. 1

  15. Struggling with L2 alphabet: The role of proficiency in orthographic learning

    Quarterly Journal of Experimental Psychology, Vol. 76, Núm. 12, pp. 2760-2778

  16. Subjective age of acquisition norms for 1604 English words by Spanish L2 speakers of English and their relationship with lexico-semantic, affective, sociolinguistic and proficiency variables

    Behavior Research Methods, Vol. 55, Núm. 8, pp. 4437-4454

  17. Writing proficiency in English as L2 in Spanish children with dyslexia

    Annals of Dyslexia, Vol. 73, Núm. 1, pp. 130-147