Psicología
Département
Universidad de Murcia
Murcia, EspañaPublications en collaboration avec des chercheurs de Universidad de Murcia (16)
2023
-
Changes in Mental Health of Children and Young People in Residential Care: outcomes and Associated Factors
Psychosocial Intervention, Vol. 32, Núm. 1, pp. 11-19
2022
-
SpaVerb-WN—A megastudy of naming times for 4562 Spanish verbs: Effects of psycholinguistic and motor content variables
Behavior Research Methods, Vol. 54, Núm. 6, pp. 2640-2664
2021
-
Diferencias de opinión sobre el uso de los test:: Su relación con la edad el género y el sector laboral
Papeles del psicólogo, Vol. 42, Núm. 2, pp. 94-104
-
Tratamientos Psicológicos Empíricamente Apoyados Para la Infancia y Adolescencia: : Estado de la Cuestión
Psicothema, Vol. 33, Núm. 3, pp. 386-398
2019
-
Sample size estimation for heterogeneous growth curve models with attrition
Behavior Research Methods, Vol. 51, Núm. 3, pp. 1216-1243
2012
-
Robust tests for multivariate factorial designs under heteroscedasticity
Behavior Research Methods, Vol. 44, Núm. 2, pp. 471-489
-
Síntomas de trastornos de ansiedad en niños y adolescentes: Diferencias en función de la edad y el sexo en una muestra comunitaria
Revista de Psiquiatria y Salud Mental, Vol. 5, Núm. 2, pp. 115-120
-
Validity Evidence based on Internal Structure of Scores on the Spanish Version of the Self-Description Questionnaire-II
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 15, Núm. 1, pp. 388-398
2011
-
Diferencias de estrategias de aculturación y agotamiento emocional en trabajadores inmigrantes y nacionales residentes en España
Ansiedad y estrés, Vol. 17, Núm. 1, pp. 63-74
2010
-
A robust approach for analyzing unbalanced factorial designs with fixed levels
Behavior Research Methods, Vol. 42, Núm. 2, pp. 607-617
-
Applying information theory to small groups assessment: emotions and well-being at work
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 13, Núm. 1, pp. 309-328
2008
-
A practical method for analyzing factorial designs with heteroscedastic data
Psychological Reports, Vol. 102, Núm. 3, pp. 643-656
-
Consequences of misspecifying the error covariance structure in linear mixed models for longitudinal data
Methodology, Vol. 4, Núm. 1, pp. 10-21
2007
-
Comparative robustness of recent methods for analyzing multivariate repeated measures designs
Educational and Psychological Measurement, Vol. 67, Núm. 3, pp. 410-432
2006
-
Modified Brown-Forsythe procedure for testing interaction effects in split-plot designs
Multivariate Behavioral Research, Vol. 41, Núm. 4, pp. 549-578
2005
-
El aprendizaje escolar examinado desde la perspectiva del "Modelo 3P" de J. Biggs
Psicothema, Vol. 17, Núm. 1, pp. 20-30