Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Internacional de La Rioja (39)

2021

  1. A randomized study on the efficacy of the Social Cognition Training Program-brief version in a sample of patients with schizophrenia.

    Psychiatric Rehabilitation Journal, Vol. 44, Núm. 1, pp. 1-10

  2. Actitudes del profesorado de Educación Física hacia la inclusión de alumnos con discapacidad

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 39, pp. 7-12

  3. Actitudes del profesorado en la identificación de alumnos con altas capacidades

    Variables psicológicas y educativas para intervención en el ámbito escolar: nuevos retos (Dykinson), pp. 139-148

  4. Adaptation and Validation of the LGBTCI to the Spanish LGBT Working Population

    Journal of Career Assessment, Vol. 29, Núm. 3, pp. 422-441

  5. Consequences of COVID-19 Confinement for Teachers: Family-Work Interactions, Technostress, and Perceived Organizational Support

    International journal of environmental research and public health, Vol. 18, Núm. 21

  6. Consequences of COVID-19 confinement for teachers: Family-work interactions, technostress, and perceived organizational support

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 21

  7. El bullying en el marco de la escuela inclusiva: revisión sistemática

    Páginas de educación, Vol. 14, Núm. 1, pp. 26-51

  8. Impacto del confinamiento por covid-19 en docentes de idiomas: Interacciones familia-trabajo, tecnoestrés y apoyo organizacional percibido

    Investigación en el ámbito escolar: variables psicológicas y educativas (Dykinson), pp. 187-195

  9. Relationship between naming speed, cognitive processes and decoding skills in normal readers in primary education

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 33, Núm. 3, pp. 486-504