Publicaciones en las que colabora con Magdalena Méndez López (46)

2024

  1. Memory alterations after COVID-19 infection: a systematic review

    Applied Neuropsychology:Adult, Vol. 31, Núm. 3, pp. 292-305

2022

  1. A SLAM-based augmented reality app for the assessment of spatial short-term memory using visual and auditory stimuli

    Journal on Multimodal User Interfaces, Vol. 16, Núm. 3, pp. 319-333

  2. Evaluation of an Augmented Reality Application for Learning Neuroanatomy in Psychology

    Anatomical Sciences Education, Vol. 15, Núm. 3, pp. 535-551

  3. Functional near-infrared spectroscopy in the neuropsychological assessment of spatial memory: A systematic review

    Acta Psychologica, Vol. 224

  4. Is facebook an adequate tool to improve students' intrinsic motivation and academic performance during Covid pandemic?

    EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies : July 4th-6th, 2022

  5. Uso de Facebook en la docencia universitaria semipresencial para aumentar el rendimiento académico y la autoeficacia de los estudiantes

    Educar para transformar: Innovación pedagógica, calidad y TIC en contextos formativos (Dykinson), pp. 1265-1272

2021

  1. SLAM-based augmented reality for the assessment of short-Term spatial memory. A comparative study of visual versus tactile stimuli

    PLoS ONE, Vol. 16, Núm. 2 February

  2. Uso de Facebook y Edpuzzle para motivar y fomentar la autoeficacia de alumnos de Magisterio en la redacción de trabajos académicos

    Buenas prácticas en la docencia universitaria con apoyo de TIC.: Experiencias en 2020 (Universidad de Zaragoza), pp. 19-28

  3. ¿Podemos usar Facebook y Edpuzzle para mejorar competencias relacionadas con la redacción de trabajos académicos en los alumnos de Magisterio?

    In-Red 2021. VII Congreso nacional de innovación educativa y docencia en red: lecciones aprendidas, ideas compartidas