Argitalpenak (42) ANGEL MANUEL FIDALGO ALISTE argitalpenak

2018

  1. Are There Gender Differences in Emotion Comprehension? Analysis of the Test of Emotion Comprehension

    Journal of Child and Family Studies, Vol. 27, Núm. 4, pp. 1065-1074

2009

  1. Enseñar y aprender con la web 2.0

    Web 2.0: nuevas formas de aprender y participar (Laertes), pp. 157-172

2008

  1. Generalized Mantel-Haenszel methods for differential item functioning detection

    Educational and Psychological Measurement, Vol. 68, Núm. 6, pp. 940-958

2004

  1. Adequació dels instruments d'avaluació a situacions bilingües

    Anuari de psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, Vol. 9, Núm. 1, pp. 85-96

  2. Aristóteles, Porfirio y la División del Conocimiento

    Metodología de las ciencias del comportamiento, Vol. 5, Núm. 1, pp. 643-650

  3. Influence of metacognitive variables and thought suppression on number of thoughts, discomfort they produce and number and quality of auditory illusions

    Cognitive Behaviour Therapy, Vol. 33, Núm. 4, pp. 181-186

  4. La escala Cisneros como herramienta de valoración del mobbing

    Psicothema, Vol. 16, Núm. 4, pp. 615-624

  5. Liberal and conservative differential item functioning detection using mantel-haenszel and sibtest: Implications for type i and type ii error rates

    Journal of Experimental Education, Vol. 73, Núm. 1, pp. 23-39

  6. Utility of the Mantel-Haenszel procedure for detecting differential item functioning in small samples

    Educational and Psychological Measurement, Vol. 64, Núm. 6, pp. 925-936

2003

  1. Influence of the suppression of self-discrepant thoughts on the vividness of perception of auditory illusions

    Behavioural and Cognitive Psychotherapy, Vol. 31, Núm. 1, pp. 33-44

2002

  1. Evaluación del funcionamiento diferencial de los ítems en datos empíricos

    Metodología de las ciencias del comportamiento, Vol. 4, Núm. 1, pp. 178-180