Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Autónoma de Madrid (11)

2021

  1. Evolución del sector de agencias de viajes

    La actividad turística española en 2020: edición 2021 (Síntesis), pp. 47-54

2018

  1. Evolución del sector de agencias de viajes: turismo digital y cocreación del cliente

    La actividad turística española en 2017: edición 2018 (Síntesis), pp. 51-59

2013

  1. An integrated service recovery system (ISRS): Influence on knowledge-intensive business services performance

    European Journal of Marketing, Vol. 47, Núm. 5, pp. 934-963

  2. La actividad de las agencias de viaje: necesidad de vender productos y experiencias

    La actividad turística española en 2012: edición 2013 (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 93-102

  3. The brand management system and service firm competitiveness

    Journal of Business Research, Vol. 66, Núm. 2, pp. 148-157

2010

  1. Perceived justice of service recovery strategies: Impact on customer satisfaction and quality relationship

    Psychology and Marketing, Vol. 27, Núm. 5, pp. 487-509

  2. Sistema estratégico de gestión de la marca y competitividad en las empresas de servicios industriales

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 117

2009

  1. Effect of complaint management on loyalty versus probability of ending relationship

    Advances in Tourism Destination Marketing: Managing Networks (Taylor and Francis), pp. 244-254

  2. Satisfaction with service recovery: Perceived justice and emotional responses

    Journal of Business Research, Vol. 62, Núm. 8, pp. 775-781

  3. The role of commitment perceived by the consumer in service industries

    Management Research, Vol. 7, Núm. 2, pp. 141-157