SMART MARKETING ADVANCES IN RESEARCH AND THEORY
SMART
Universidad Autónoma de Madrid
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Autónoma de Madrid (11)
2021
-
Evolución del sector de agencias de viajes
La actividad turística española en 2020: edición 2021 (Síntesis), pp. 47-54
2019
-
Switching barriers in online travel agencies: The impact on positive word of mouth
Tourism Analysis, Vol. 24, Núm. 2, pp. 213-225
2018
-
Evolución del sector de agencias de viajes: turismo digital y cocreación del cliente
La actividad turística española en 2017: edición 2018 (Síntesis), pp. 51-59
2013
-
An integrated service recovery system (ISRS): Influence on knowledge-intensive business services performance
European Journal of Marketing, Vol. 47, Núm. 5, pp. 934-963
-
La actividad de las agencias de viaje: necesidad de vender productos y experiencias
La actividad turística española en 2012: edición 2013 (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 93-102
-
The brand management system and service firm competitiveness
Journal of Business Research, Vol. 66, Núm. 2, pp. 148-157
2010
-
Perceived justice of service recovery strategies: Impact on customer satisfaction and quality relationship
Psychology and Marketing, Vol. 27, Núm. 5, pp. 487-509
-
Sistema estratégico de gestión de la marca y competitividad en las empresas de servicios industriales
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 117
2009
-
Effect of complaint management on loyalty versus probability of ending relationship
Advances in Tourism Destination Marketing: Managing Networks (Taylor and Francis), pp. 244-254
-
Satisfaction with service recovery: Perceived justice and emotional responses
Journal of Business Research, Vol. 62, Núm. 8, pp. 775-781
-
The role of commitment perceived by the consumer in service industries
Management Research, Vol. 7, Núm. 2, pp. 141-157