Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Huelva (15)

2022

  1. Dating Violence Questionnaire for Victimization and Perpetration (DVQ-VP): an interdependence analysis of self-reports

    International journal of clinical and health psychology, Vol. 22, Núm. 1, pp. 91-100

2021

  1. Consequences of COVID-19 Confinement for Teachers: Family-Work Interactions, Technostress, and Perceived Organizational Support

    International journal of environmental research and public health, Vol. 18, Núm. 21

  2. Consequences of COVID-19 confinement for teachers: Family-work interactions, technostress, and perceived organizational support

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 21

2019

  1. Concordancia en la percepción de conductas violentas en parejas adolescentes

    Terapia psicológica, Vol. 37, Núm. 2, pp. 154-165

2017

  1. Morphology in Spanish-speaking children with Williams syndrome

    Language and Cognition, Vol. 9, Núm. 4, pp. 728-740

  2. Validation of Dating Violence Questionnarie-R (DVQ-R)

    International journal of clinical and health psychology, Vol. 17, Núm. 1, pp. 77-84

2016

  1. Syntax in Spanish-speaking children with Williams syndrome

    Journal of Communication Disorders, Vol. 60, pp. 51-61

  2. ¿Un déficit nuclear en la enfermedad de Parkinson?

    Neurologia, Vol. 31, Núm. 4, pp. 223-230

2015

  1. Percepción y etiquetado de la experiencia violenta en las relaciones de noviazgo juvenil

    Gaceta Sanitaria, Vol. 29, Núm. 1, pp. 21-26

  2. Titulación de Psicología en el EEES: comparación entre licenciados y graduados españoles

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES

2014

  1. Religión y actitudes en la percepción de maltrato en las relaciones de noviazgo adolescente

    VIII Congreso Internacional de Psicología Jurídica y Forense: libro de abstracts

2010

  1. The specific-word frequency effect in speech production: Evidence from Spanish and French

    Quarterly Journal of Experimental Psychology, Vol. 63, Núm. 4, pp. 750-771