Publications en collaboration avec des chercheurs de Universidad de León (90)

2023

  1. Debt maturity and SMEs: Do auditor’s quality and ownership structure matter?

    Journal of Small Business Management, Vol. 61, Núm. 4, pp. 1736-1772

  2. El valor del role playing en la enseñanza de la teoría de los stakeholders

    Avances en Educación Superior e Investigación (Madrid: Dykinson)

  3. Percepción del aprendizaje adquirido tras la adaptación de la docencia ante el COVID-19 y factores relacionados

    Desafíos de la docencia universitaria actual (Editorial Educación Editora), pp. 373-383

  4. The determinants of work - life balance practices in Spanish listed companies

    Academia Revista Latinoamericana de Administracion, Vol. 36, Núm. 3, pp. 407-425

2022

  1. Debt maturity in family firms: Heterogeneity across countries

    Journal of International Financial Markets, Institutions and Money, Vol. 81

  2. Género y teoría económica: orígenes y papel de la mujer en la investigación económica

    Estudios de género: un análisis interdisciplinar (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 91-103

  3. It's all about culture! Institutional context and ownership concentration across Europe

    European Management Journal, Vol. 40, Núm. 2, pp. 194-207

2021

  1. Does the teaching-learning model based on the flipped classroom improve academic results of students at different educational levels?

    Revista complutense de educación, Vol. 32, Núm. 1, pp. 27-39

  2. Dominance Network Analysis: Hybridizing Dea and Complex Networks for Data Analytics

    International Series in Operations Research and Management Science (Springer), pp. 231-262

  3. Maritime Traffic as a Complex Network: a Systematic Review

    Networks and Spatial Economics, Vol. 21, Núm. 2, pp. 387-417

  4. Online teaching in COVID-19 times. Student satisfaction and analysis of their academic performance

    International Conference on Higher Education Advances

  5. The moderating effect of innovation on the gender and performance relationship in the outset of the gender revolution

    Review of Managerial Science, Vol. 15, Núm. 3, pp. 755-778

  6. ¿El uso del video interactivo influye en la mejora del proceso de enseñanza-aprendizaje en diferentes niveles educativos?

    III Congreso Virtual Internacional y V Congreso Virtual Iberoamericano sobre Recursos Educativos Innovadores: CIREI 2019