Administración de Empresas
Saila
Universidad Complutense de Madrid
Madrid, EspañaUniversidad Complutense de Madrid-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (9)
2019
-
Learning from giants: Early exposure to advance markets in the growth and internationalisation of Spanish health care corporations in the twentieth century
Business History, Vol. 61, Núm. 3, pp. 404-428
2014
-
La economía social ante los desafíos del mercado
Economía social: identidad, desafíos y estrategias (Centro Internacional de Investigación e Información sobre la Economía Pública, Social y Cooperativa, CIRIEC-España), pp. 375-395
2013
-
The impact of venture capital on family businesses: Evidence from Spain
Journal of World Business, Vol. 48, Núm. 3, pp. 420-430
2011
-
Personnel performance assessment in information systems outsourcing environments
Journal of Workplace Learning, Vol. 23, Núm. 7, pp. 468-482
-
Some lessons from incentive theory: Promoting quality in bus transport
Transport Policy, Vol. 18, Núm. 2, pp. 299-306
2007
-
La medición de los efectos de la promoción de ventas
La investigación de promoción de ventas en España (Netbiblo), pp. 29-51
2004
-
The Stock Market Reaction to the Introduction of Best Practices Codes by Spanish Firms
Corporate Governance: An International Review, Vol. 12, Núm. 1, pp. 29-46
-
Towards an integrative model of business, knowledge and organisational learning processes
International Journal of Technology Management, Vol. 27, Núm. 6-7, pp. 562-574
2001
-
Cómo gestionar la creación de empresas de inserción social: una perspectiva de participación dinámica
Inteligencia empresarial. La gestión del conocimiento en la empresa: ponencias 2000. XIV Congreso Nacional, X Congreso Hispano-Francés. Jaén, 7, 8 y 9 de junio-2000