Publicaciones (97) Publicaciones de VICTOR IGLESIAS ARGÜELLES

2022

  1. La digitalización en el comerciominorista: los Marketplaces comoimpulsores del cambio hacia unaeconomía digital

    Consumer-First Marketing: "cuidar al cliente" como leitmotiv empresarial (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 151-161

  2. Quality certifications in the TripAdvisor era. Are they outdated?

    International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 34, Núm. 6, pp. 2379-2398

2020

  1. Entrepreneurial Intentions among University Students: The Moderating Role of Creativity

    European Management Review, Vol. 17, Núm. 2, pp. 529-542

  2. Invertir para la venta en Marketplaces, ¿una decisión arriesgada?

    Buscando nuevos enfoques de marketing para afrontar los cambios (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 37-48

  3. Mobile health (mhealth): facilitators and barriers of the intention of use in patients with chronic illnesses

    Journal of Communication in Healthcare, Vol. 13, Núm. 2, pp. 138-146

  4. Supply-side Antecedents of dropout rates in MBA programs

    Studies in Higher Education, Vol. 45, Núm. 9, pp. 1848-1863

  5. ¿fomenta el marketing las crisis económicas?: Reflexiones sobre el papel del marketing en la economía

    El marketing ante los nuevos retos sociales y de mercado: Homenaje al profesor Rodolfo Vázquez Casielles (Editorial Universitaria Ramón Areces), pp. 125-135

2016

  1. The moderating role of entrepreneurship education on the antecedents of entrepreneurial intention

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 12, Núm. 4, pp. 1209-1232

2015

  1. Why didn’t it work out? The effects of attributions on the efficacy of recovery strategies

    Journal of Service Theory and Practice, Vol. 25, Núm. 6, pp. 700-724