Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Cantabria (9)

2022

  1. Ni webroomers, ni showroomers: el retail dice: ¡bienvenido omni-shopper!

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid

  2. Webrooming or showrooming, that is the question: explaining omnichannel behavioural intention through the technology acceptance model and exploratory behaviour

    Journal of Fashion Marketing and Management, Vol. 26, Núm. 3, pp. 401-419

2007

  1. Intra-brand differences in payment periods in marketing channels

    International Journal of Research in Marketing, Vol. 24, Núm. 1, pp. 49-63

  2. La publicidad

    Estrategias y técnicas de comunicación: una visión integrada en el marketing (Editorial UOC), pp. 125-174

  3. The efficacy of alternative mechanisms in safeguarding specific investments from opportunism

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 22, Núm. 7, pp. 498-507

2004

  1. Accounting for heterogeneity in shopping centre choice models

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 11, Núm. 2, pp. 119-129

2002

  1. Unobserved heterogeneity in store choice models

    COMPSTAT 2002: PROCEEDINGS IN COMPUTATIONAL STATISTICS

2001

  1. Elección de centros comerciales: la ventaja de mover primero

    Inteligencia empresarial. La gestión del conocimiento en la empresa: ponencias 2000. XIV Congreso Nacional, X Congreso Hispano-Francés. Jaén, 7, 8 y 9 de junio-2000

  2. Service quality in supermarket retailing: Identifying critical service experiences

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 8, Núm. 1, pp. 1-14