SMART MARKETING ADVANCES IN RESEARCH AND THEORY
SMART
Universidad de Cantabria
Santander, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Cantabria (9)
2022
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Ni webroomers, ni showroomers: el retail dice: ¡bienvenido omni-shopper!
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid
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Webrooming or showrooming, that is the question: explaining omnichannel behavioural intention through the technology acceptance model and exploratory behaviour
Journal of Fashion Marketing and Management, Vol. 26, Núm. 3, pp. 401-419
2007
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Intra-brand differences in payment periods in marketing channels
International Journal of Research in Marketing, Vol. 24, Núm. 1, pp. 49-63
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La publicidad
Estrategias y técnicas de comunicación: una visión integrada en el marketing (Editorial UOC), pp. 125-174
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The efficacy of alternative mechanisms in safeguarding specific investments from opportunism
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 22, Núm. 7, pp. 498-507
2004
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Accounting for heterogeneity in shopping centre choice models
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 11, Núm. 2, pp. 119-129
2002
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Unobserved heterogeneity in store choice models
COMPSTAT 2002: PROCEEDINGS IN COMPUTATIONAL STATISTICS
2001
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Elección de centros comerciales: la ventaja de mover primero
Inteligencia empresarial. La gestión del conocimiento en la empresa: ponencias 2000. XIV Congreso Nacional, X Congreso Hispano-Francés. Jaén, 7, 8 y 9 de junio-2000
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Service quality in supermarket retailing: Identifying critical service experiences
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 8, Núm. 1, pp. 1-14