ADRIAN
CASTRO LOPEZ
Profesor Asociado
Publicaciones en las que colabora con ADRIAN CASTRO LOPEZ (9)
2023
-
Organizational capabilities and institutional pressures in the adoption of circular economy
Journal of Business Research, Vol. 161
2022
-
La digitalización en el comerciominorista: los Marketplaces comoimpulsores del cambio hacia unaeconomía digital
Consumer-First Marketing: "cuidar al cliente" como leitmotiv empresarial (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 151-161
-
Quality certifications in the TripAdvisor era. Are they outdated?
International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 34, Núm. 6, pp. 2379-2398
2021
-
Slow fashion trends: Are consumers willing to change their shopping behavior to become more sustainable?
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 24
2020
-
Invertir para la venta en Marketplaces, ¿una decisión arriesgada?
Buscando nuevos enfoques de marketing para afrontar los cambios (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 37-48
-
¿Es leal el cliente de moda online?: claves de éxito para maximizar su lealtad en plataformas de venta online
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 70, pp. 68-77
2019
-
How to manage the online experience concerning transactional and experimental customers: Case of e-fashion sector
Journal of Business Economics and Management, Vol. 20, Núm. 3, pp. 595-617
2018
-
E-Service Quality Model for Spanish Textile and Fashion Sector: Positioning Analysis and B2C Ranking by F-Topsis
International Journal of Information Technology and Decision Making, Vol. 17, Núm. 2, pp. 485-512
2017
-
Fuzzy inference suitability to determine the utilitarian quality of B2C websites
Applied Soft Computing Journal, Vol. 57, pp. 132-143