A longitudinal examination of the interpersonal theory of suicide and effects of school-based suicide prevention interventions in a multinational study of adolescents

  1. Barzilay, S.
  2. Apter, A.
  3. Snir, A.
  4. Carli, V.
  5. Hoven, C.W.
  6. Sarchiapone, M.
  7. Hadlaczky, G.
  8. Balazs, J.
  9. Kereszteny, A.
  10. Brunner, R.
  11. Kaess, M.
  12. Bobes, J.
  13. Saiz, P.A.
  14. Cosman, D.
  15. Haring, C.
  16. Banzer, R.
  17. McMahon, E.
  18. Keeley, H.
  19. Kahn, J.-P.
  20. Postuvan, V.
  21. Podlogar, T.
  22. Sisask, M.
  23. Varnik, A.
  24. Wasserman, D.
Revista:
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines

ISSN: 1469-7610 0021-9630

Año de publicación: 2019

Volumen: 60

Número: 10

Páginas: 1104-1111

Tipo: Artículo

DOI: 10.1111/JCPP.13119 GOOGLE SCHOLAR

Objetivos de desarrollo sostenible