Departamento
Estadística e Investigación Operativa y Didáctica de la Matemática
Aportaciones congreso (15) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2023
-
A Study of Jeffrey's Rule With Imprecise Probability Models
Proceedings of Machine Learning Research
-
Actividades manipulativas y figurativas para la comprensión profunda en Educación Primaria
Jornadas para el aprendizaje y la Enseñanza de las Matemáticas (JAEM)
-
Creación de problemas como evaluación inicial en educación primaria
Encontro de Investigação em Educação Matemática – EIEM 2023
-
Diseño de una formación sobre el pensamiento computacional con un enfoque multidimensional
Encontro de Investigação em Educação Matemática – EIEM 2023
-
Diseños óptimos para el modelo Gamma simplificado
VI Congreso Científico de Jóvenes en Diseño de Experimentos y Ciencia de Datos
-
Introducing advanced economic topics to primary school students: The game of the goose
Conference Proceedings. The Future of Education 2023
-
Neighbourhood Models Induced by the Euclidean Distance and the Kullback-Leibler Divergence
Proceedings of Machine Learning Research
-
On the Use of Multivariate Medians for Nearest Neighbour Imputation
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Ranking rules for Pareto pruning in multi-objective problems
VI Congreso Científico de Jóvenes en Diseño de Experimentos y Ciencia de Datos
-
Sets of Probability Measures and Convex Combination Spaces
Proceedings of Machine Learning Research
-
Social Mobility and Intergenerational Transmission of Status in the European Union”
8th European User Conference for EU-Microdata, Leibniz-Institute for the Social Sciences, University of Mannheim, Germany, March 16-17 2023.
-
Travel Agency: Diseño, Implementación y Mejora de un Proyecto STEAM
I Congreso Internacional de experiencias educativas STEAM
-
Two situations to deal with the subjective meaning of probability in the elementary school: students’ productions and teachers’ knowledge
Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
-
Vertical Barrier Models as Unified Distortions
Proceedings of Machine Learning Research
-
¿Cómo se forman los formadores de profesores de matemáticas? La situación española
Encontro de Investigação em Educação Matemática – EIEM 2023