Aportaciones congreso (15) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. A Study of Jeffrey's Rule With Imprecise Probability Models

    Proceedings of Machine Learning Research

  2. Actividades manipulativas y figurativas para la comprensión profunda en Educación Primaria

    Jornadas para el aprendizaje y la Enseñanza de las Matemáticas (JAEM)

  3. Creación de problemas como evaluación inicial en educación primaria

    Encontro de Investigação em Educação Matemática – EIEM 2023

  4. Diseño de una formación sobre el pensamiento computacional con un enfoque multidimensional

    Encontro de Investigação em Educação Matemática – EIEM 2023

  5. Diseños óptimos para el modelo Gamma simplificado

    VI Congreso Científico de Jóvenes en Diseño de Experimentos y Ciencia de Datos

  6. Introducing advanced economic topics to primary school students: The game of the goose

    Conference Proceedings. The Future of Education 2023

  7. Neighbourhood Models Induced by the Euclidean Distance and the Kullback-Leibler Divergence

    Proceedings of Machine Learning Research

  8. On the Use of Multivariate Medians for Nearest Neighbour Imputation

    Lecture Notes in Networks and Systems

  9. Ranking rules for Pareto pruning in multi-objective problems

    VI Congreso Científico de Jóvenes en Diseño de Experimentos y Ciencia de Datos

  10. Sets of Probability Measures and Convex Combination Spaces

    Proceedings of Machine Learning Research

  11. Social Mobility and Intergenerational Transmission of Status in the European Union”

    8th European User Conference for EU-Microdata, Leibniz-Institute for the Social Sciences, University of Mannheim, Germany, March 16-17 2023.

  12. Travel Agency: Diseño, Implementación y Mejora de un Proyecto STEAM

    I Congreso Internacional de experiencias educativas STEAM

  13. Two situations to deal with the subjective meaning of probability in the elementary school: students’ productions and teachers’ knowledge

    Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)

  14. Vertical Barrier Models as Unified Distortions

    Proceedings of Machine Learning Research

  15. ¿Cómo se forman los formadores de profesores de matemáticas? La situación española

    Encontro de Investigação em Educação Matemática – EIEM 2023