Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de León (54)

2023

  1. El valor del role playing en la enseñanza de la teoría de los stakeholders

    Avances en Educación Superior e Investigación (Madrid: Dykinson)

  2. Percepción del aprendizaje adquirido tras la adaptación de la docencia ante el COVID-19 y factores relacionados

    Desafíos de la docencia universitaria actual (Editorial Educación Editora), pp. 373-383

  3. The determinants of work - life balance practices in Spanish listed companies

    Academia Revista Latinoamericana de Administracion, Vol. 36, Núm. 3, pp. 407-425

2022

  1. Género y teoría económica: orígenes y papel de la mujer en la investigación económica

    Estudios de género: un análisis interdisciplinar (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 91-103

  2. It's all about culture! Institutional context and ownership concentration across Europe

    European Management Journal, Vol. 40, Núm. 2, pp. 194-207

2020

  1. An assessment of supply-side and demand-side policies in EU-28 household electricity prices

    International Journal of Sustainable Energy Planning and Management, Vol. 26, Núm. Special Issue, pp. 5-18

  2. Does CEO media exposure affect corporate social responsibility?

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 27, Núm. 2, pp. 825-840

  3. El papel de la diversidad de género en los consejos de administración

    Estudios interdisciplinares de género (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 121-138

  4. How significant is corporate social responsibility to business research?

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 27, Núm. 4, pp. 1809-1817

  5. Introduction to special issue “advances in sustainability-oriented innovations”

    Sustainability (Switzerland)

  6. The Importance of Firm Size and Development Strategies for CSR Formalisation

    Adapting to Environmental Challenges: New Research in Strategy and International Business, pp. 107-131

  7. When family firm corporate governance fails: the case of El Corte Inglés

    Journal of Family Business Management, Vol. 10, Núm. 2, pp. 97-115