ALVARO MENENDEZ ALLER-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (12)

2024

  1. The Bidimensionality of Grit Conceptual Dissociation or Methodological Artifact?

    European Journal of Psychological Assessment, Vol. 40, Núm. 4, pp. 272-281

  2. Ítems tipo Likert vs. Ítems continuos: ¿Qué opción es mejor?

    Revista internacional de sociología, Vol. 82, Núm. 2, pp. 1-10

2023

  1. Grade Retention Impact on Academic Self-concept: A Longitudinal Perspective

    School Mental Health, Vol. 15, Núm. 2, pp. 600-610

  2. Many ways of facing an extreme event: Profiling of different coping groups during the COVID-19

    Escritos de psicología, Vol. 16, Núm. 2, pp. 91-103

  3. Problematic Social Network Use: Structure and Assessment

    International Journal of Mental Health and Addiction, Vol. 21, Núm. 4, pp. 2122-2137

  4. Validation of the Acceptance and Action Questionnaire-II in the general Spanish population

    Current Psychology, Vol. 42, Núm. 14, pp. 12096-12103

2021

  1. Grit Assessment: Is One Dimension Enough?

    Journal of Personality Assessment, Vol. 103, Núm. 6, pp. 786-796

  2. ¿De qué está hecho un buen estudiante? Un modelo explicativo del rendimiento académico

    Desempeño docente y formación en competencia digital en la era SARS COV 2 (Dykinson), pp. 271-282