Encuentros de Pamplona 1972preludio, fuga y allegro
-
1
Universidad Pública de Navarra
info
ISSN: 0032-8472
Año de publicación: 2022
Título del ejemplar: Príncipe de Viana
Año: 83
Número: 284
Páginas: 573-597
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Príncipe de Viana
Resumen
Artikuluak hizpide hartzen ditu joan den mendeko 50eko hamarkadaren bukaeraz geroztik Iruñean izan ziren hainbat gertakari, batez ere musika arlokoak. Ikerketa bibliografiko eta dokumentala baliatzen da hainbat artista espainiar eta atzerritar erlazionatzeko: musikariak dira gehienak eta haietako batzuek 1972ko Iruñeko Topaketetan parte hartu zuten (aurrerantzean: Topaketak. Ondorioek erakusten dute Huarte familiaren esku-hartzea erabakigarria izan zela, Topaketen mezenasak izan ziren aldetik, Iruñean joan den mendeko 50eko hamarkadaren bukaeraz geroztik bazela joera berriei lotutako jarduera musikal bat eta Topaketek «postmodernitatean» kokatu zutela Espainia.
Referencias bibliográficas
- Acilu, A. (2009). Límites II para piano. En M. Andrés (ed.), Nueva creación musical en memoria de Fernando Remacha Villar (1898-1984) (pp. 49-56). Universidad Pública de Navarra.
- Andrés, M. (1997). Vida y obra de Fernando Remacha Villar (1898-1984) [tesis doctoral]. Universidad de Valladolid.
- Andrés, M. (1998). Fernando Remacha. El compositor y su obra. (Música hispana. Textos. Biografías, 10). ICCMU.
- Andrés, M. (1999). Iruñeako Taldea [Grupo de Pamplona]. En E. Casares (dir.), Diccionario de la Música Española e Hispanoamericano. T. 6 (p. 487). Sociedad General de Autores y Editores.
- Andrés, M. (2009). Fernando Remacha Villar (1898-1984), in memoriam. En Andrés, M. (ed.), Nueva creación musical en memoria de Fernando Remacha Villar (1898-1984) (pp. 18-19). Universidad Pública de Navarra.
- Andrés, M. (2010). Cuatro cartas de Fernando Remacha a Jorge Oteiza. Príncipe de Viana, 71, 75-85.
- Andrés, M. (2015). Nueva documentación contextualizada sobre Fernando Remacha (1898-1984). Anuario Musical, 70, 206-209. https://doi.org/10.3989/anuariomusical.2015.70.13
- Barber, Ll. (1997). El jugo de unos Encuentros. En F. Francés & F. Huici (comisarios), Los Encuentros de Pamplona 25 años después (pp. 13-15). MNCARS.
- Barce, R. (1984). En la muerte de Fernando Remacha. Ritmo, 545, p. 54.
- Barcenilla, M.ª C. (coord.). (2018). Industrias creativas y culturales en Navarra / Kultur eta sormen indrustriak Nafarroan. Príncipe de Viana, 270.
- Carbó, M, Sádaba, S., Torre, L. & Zozaya, M. (eds.); Llano, R. (coord.). (2017). Los encuentros de Pamplona en el Museo Universidad de Navarra. Universidad de Navarra.
- Flamarique, M. (2011). Semanas Gregorianas de Pamplona: un proyecto en dos actos [trabajo fin de máster inédito]. Universidad Pública de Navarra.
- Frances, F., & Huici, F. (comisarios). (1997). Los Encuentros de Pamplona 25 años después. MNCARS.
- Huarte. (3 de septiembre de 1958). Música. Conservatorio de música Pablo Sarasate. Arriba España, p. 2.
- Huarte. (5 de septiembre de 1958). Música. Conservatorio de música Pablo Sarasate. Arriba España, p. 8.
- Huarte. (7 de septiembre de 1958). Música. Arriba España, p. 2.
- Huarte. (10 de septiembre de 1958). Conservatorio de música Pablo Sarasate. Cátedra «Félix Huarte». Arriba España, p. 8.
- Huici, F. (1997). Memoria de los Encuentros. En F. Francés & F. Huici (comisarios). Los Encuentros de Pamplona 25 años después (pp. 17-33). MNCARS.
- López, I. (2016). Los Encuentros de Pamplona (1972), como laboratorio de la democracia [tesis doctoral inédita]. Universidad Complutense de Madrid.
- Maire, J. (ed.). (2018). Luis de Pablo al habla. Textos, escuchas y memorias a través de sus entrevistas. Fundación Juan March.
- Manterola, P. (1997). Encuentros y desencuentros. En F. Francés & F. Huici (comisarios). Los Encuentros de Pamplona 25 años después (pp. 38-45). MNCARS.
- Marco, T. (1989). Historia de la música española, 6. Siglo XX. Alianza Música.
- Marco, T. (2007). La creación musical en el siglo XXI. Universidad Pública de Navarra.
- Martínez Soto, P. (2010). Encuentros de Pamplona 1972: la cultura de las vanguardias. Antzina, 10, 4-18.
- Medina, A. (1987). Primeras oleadas vanguardistas en el área de Madrid. En J. López-Calo, I. Fernández de la Cuesta & E. Casares Rodicio (coords.), España en la música de occidente: actas del congreso internacional celebrado en Salamanca, 29 de octubre-5 de noviembre de 1985. Año Europeo de la Música (vol. 2, pp. 369-397). Ministerio de Cultura, Instituto Nacional de las Artes Escénicas y de la Música.
- Medina, A., (2009). Inventario de la lucidez: Ramón Barce (1928-2008). Cuadernos de Música Iberoamericana, 17, 7-22.
- Paredes, J. (1997). Félix Huarte, 1896-1971. Un luchador enamorado de Navarra. Ariel.
- Pérez Ollo, F. (1998). Fernando Remacha en la vida cultural y musical de Navarra. Revista del Centro de Estudios Merindad de Tudela, Extra 8, 93-104.
- Sádaba, S. (2013). Los Encuentros de Pamplona (1972): un festival clave en la línea patrocinadora de los Huarte [tesis doctoral]. Universidad de Navarra.
- Sádaba, S. (2017a). Los Huarte en Pamplona y la gestación de los encuentros: cronología. En M. Carbó, S. Sádaba, L. Torre & M. Zozaya (coords.); Llano, R. (dir.). (2017). Los encuentros de Pamplona en el Museo Universidad de Navarra. Universidad de Navarra.
- Zubiaur, F. (2004). Los encuentros de Pamplona 1972. Contribución del Grupo Alea y la Familia Huarte a un acontecimiento. Anales de Historia del Arte, 14, 251-267.