Participación de estudiantes, egresados y docentes en la mejora contínua del máster en investigación e innovación en contextos educativos
- García Lastra, Marta
- Lázaro Visa, Susana
- Fernández Rouco, Noelia
- Salvador Blanco, Laurentino
- González-Fernández, Natalia (coord.)
- Salcines Talledo, Irina (coord.)
- García Ruiz, María Elena (coord.)
Editorial: Editorial de la Universidad de Cantabria ; Universidad de Cantabria
ISBN: 978-84-8102-761-7
Año de publicación: 2015
Congreso: Congreso Internacional de Evaluación Formativa y Compartida en Docencia Infantil, Primaria, Secundaria y Universitaria (9. 2015. Santander)
Tipo: Aportación congreso
Resumen
This paper shows an evaluation proposal carried out for the improvement of the quality of the Master´s Degree in Investigación e Innovación en Contextos Educativos of the Faculty of Education, University of Cantabria (UNICAN, 2015). The current institutional evaluation procedure is insufficient to plan its improvement. Hence, a triangulated evaluation is to be implemented, where students, graduates and teachers discuss institutional decisions in order to optimize the quality of the Master´s degree.