Didáctica das expresións idiomáticas dende un enfoque pluralimaxes e emocións na aula de lingua extranxeira

  1. Iñesta Mena, Eva María 1
  1. 1 Universidad de Oviedo
    info

    Universidad de Oviedo

    Oviedo, España

    ROR https://ror.org/006gksa02

Revista:
Cadernos de fraseoloxía galega
  1. Ferro Ruibal, Xesús

ISSN: 1698-7861

Año de publicación: 2010

Número: 12

Páginas: 141-154

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Cadernos de fraseoloxía galega

Resumen

A LOE vincula a competencia en comunicación lingüística cos obxectivos do MCER, orientados cara ao desenvolvemento dunha competencia plurilingüe e pluricultural. Neste traballo, asúmese este novo paradigma para abordar o ensino e a aprendizaxe das expresións idiomáticas nas aulas de LE dende un enfoque plural. Preséntase unha análise de coincidencias entre linguas na configuración das imaxes, seguindo a semántica cognitiva. Destácase a utilidade de dita análise como estratexia de aprendizaxe.