Departamento
Estadística e Investigación Operativa y Didáctica de la Matemática
Capítulos de Libro (11) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2023
-
Analyzing the Influence of the Rating Scale for Items in a Questionnaire on Cronbach Coefficient Alpha
Studies in Systems, Decision and Control (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 377-388
-
Challenges of teacher training in the face of the demands of the new curricula: Introduction to the research workshop II
Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023 (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM), pp. 61-68
-
Creencias sobre las características esenciales de un buen profesor de matemáticas
Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023 (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM), pp. 558
-
Cross-sectional Stochastic Frontier Parameter Estimator Using Kulback-Leibler Divergence
Studies in Systems, Decision and Control (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 233-242
-
Empirical Analysis of the Maxbias of the Fuzzy MDD-based Hampel M-estimator of Location
Studies in Systems, Decision and Control (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 447-456
-
Optimal Experimental Design for Physicochemical Models: A Partial Review
Studies in Systems, Decision and Control (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 319-328
-
Percepciones del profesorado sobre pensamiento computacional. Estudio de una formación
Investigación en Educación Matemática XXVI (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática)
-
Percepciones del profesorado sobre pensamiento computacional: estudio de una formación
Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023 (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM), pp. 491-498
-
Teachers, Resources, Assessment Practices: Role and Impact on the Curricular Implementation Process
New ICMI Study Series (Springer Science and Business Media B.V.), pp. 291-321
-
The Extended Version of Cohen’s d Index for Interval-Valued Data
Building Bridges between Soft and Statistical Methodologies for Data Science, pp. 263-270
-
¿Qué características debe tener un formador de profesorado de matemáticas?: la perspectiva de maestros de Educación Primaria
Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023 (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM), pp. 275-282