Capítulos de Libro (10) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. Analyzing the Influence of the Rating Scale for Items in a Questionnaire on Cronbach Coefficient Alpha

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 377-388

  2. Challenges of teacher training in the face of the demands of the new curricula: Introduction to the research workshop II

    Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023 (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM), pp. 61-68

  3. Creencias sobre las características esenciales de un buen profesor de matemáticas

    Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023 (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM), pp. 558

  4. Cross-sectional Stochastic Frontier Parameter Estimator Using Kulback-Leibler Divergence

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 233-242

  5. Empirical Analysis of the Maxbias of the Fuzzy MDD-based Hampel M-estimator of Location

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 447-456

  6. Percepciones del profesorado sobre pensamiento computacional. Estudio de una formación

    Investigación en Educación Matemática XXVI (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática)

  7. Percepciones del profesorado sobre pensamiento computacional: estudio de una formación

    Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023 (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM), pp. 491-498

  8. Teachers, Resources, Assessment Practices: Role and Impact on the Curricular Implementation Process

    New ICMI Study Series (Springer Science and Business Media B.V.), pp. 291-321

  9. The Extended Version of Cohen’s d Index for Interval-Valued Data

    Building Bridges between Soft and Statistical Methodologies for Data Science, pp. 263-270

  10. ¿Qué características debe tener un formador de profesorado de matemáticas?: la perspectiva de maestros de Educación Primaria

    Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023 (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM), pp. 275-282