
RODOLFO
VAZQUEZ CASIELLES
Publications (18) RODOLFO VAZQUEZ CASIELLES publications
2017
-
Living positive experiences in store: how it influences shopping experience value and satisfaction?
Journal of Business Economics and Management, Vol. 18, Núm. 3, pp. 537-553
2016
2011
-
Analysis of the role of complaint management in the context of relationship marketing
Journal of Marketing Management, Vol. 27, Núm. 1-2, pp. 143-164
-
Estrategias de cartera de productos-marcas para empresas detallistas. Efectos derivados de la introducción de nuevas categorías de marcas de distribuido
Estrategias competitivas en canales de distribución comercial tradicional "versus" on-line (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 191-209
-
The influence of customer relationship marketing strategies on supply chain relationships: The moderating effects of environmental uncertainty and competitive rivalry
Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 18, Núm. 1, pp. 50-82
2008
-
Effects of price decisions on product categories and brands
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Vol. 20, Núm. 1, pp. 23-43
2007
-
Análisis de la confianza y el compromiso percibido por el consumidor como variables clave en las relaciones entre los clientes y las agencias de viaje minoristas
Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Núm. 4, pp. 68-87
-
Intra-brand differences in payment periods in marketing channels
International Journal of Research in Marketing, Vol. 24, Núm. 1, pp. 49-63
-
Relationship marketing and information and communication technologies: Analysis of retail travel agencies
Journal of Travel Research, Vol. 45, Núm. 4, pp. 453-463
-
The effect of a buyer's market orientation on attitudinal loyalty toward a supplier: Is dependence a moderator?
Supply Chain Management, Vol. 12, Núm. 4, pp. 267-283
2006
-
Factores determinantes de las relaciones estables entre una agencia de viajes y diversos tipos de clientes: consecuencias sobre el comportamiento
Cuadernos de economía y dirección de la empresa, Núm. 29, pp. 193-228
2005
-
Antecedentes y consecuencias del capital relacional: una aplicación a las agencias de viaje minoristas
Revista española de investigación de marketing, Vol. 9, Núm. 2, pp. 77-110
-
Consumer evaluations of sales promotion: The effect on brand choice
European Journal of Marketing, Vol. 39, Núm. 1-2, pp. 54-70
-
Effects of market orientation on business strategic behaviour
Journal of Strategic Marketing, Vol. 13, Núm. 1, pp. 17-42
2003
-
The effect of market orientation on buyer-seller relationship satisfaction
Industrial Marketing Management, Vol. 32, Núm. 4, pp. 327-345
2001
-
The effects of brand associations on consumer response
Journal of Consumer Marketing, Vol. 18, Núm. 5, pp. 410-425
2000
-
Effects of exclusivity agreements on supplier’s control over marketing channels
Journal of Marketing Channels, Vol. 7, Núm. 4, pp. 61-81
-
Una visión general del comportamiento de compra de las empresas industriales
Documentos de trabajo ( Universidad de Oviedo. Facultad de Ciencias Económicas )