Publications (18) RODOLFO VAZQUEZ CASIELLES publications

filter_list Marketing

2017

  1. Living positive experiences in store: how it influences shopping experience value and satisfaction?

    Journal of Business Economics and Management, Vol. 18, Núm. 3, pp. 537-553

2011

  1. Analysis of the role of complaint management in the context of relationship marketing

    Journal of Marketing Management, Vol. 27, Núm. 1-2, pp. 143-164

  2. Estrategias de cartera de productos-marcas para empresas detallistas. Efectos derivados de la introducción de nuevas categorías de marcas de distribuido

    Estrategias competitivas en canales de distribución comercial tradicional "versus" on-line (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 191-209

  3. The influence of customer relationship marketing strategies on supply chain relationships: The moderating effects of environmental uncertainty and competitive rivalry

    Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 18, Núm. 1, pp. 50-82

2008

  1. Effects of price decisions on product categories and brands

    Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Vol. 20, Núm. 1, pp. 23-43

2005

  1. Antecedentes y consecuencias del capital relacional: una aplicación a las agencias de viaje minoristas

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 9, Núm. 2, pp. 77-110

  2. Consumer evaluations of sales promotion: The effect on brand choice

    European Journal of Marketing, Vol. 39, Núm. 1-2, pp. 54-70

  3. Effects of market orientation on business strategic behaviour

    Journal of Strategic Marketing, Vol. 13, Núm. 1, pp. 17-42

2003

  1. The effect of market orientation on buyer-seller relationship satisfaction

    Industrial Marketing Management, Vol. 32, Núm. 4, pp. 327-345

2001

  1. The effects of brand associations on consumer response

    Journal of Consumer Marketing, Vol. 18, Núm. 5, pp. 410-425

2000

  1. Effects of exclusivity agreements on supplier’s control over marketing channels

    Journal of Marketing Channels, Vol. 7, Núm. 4, pp. 61-81

  2. Una visión general del comportamiento de compra de las empresas industriales

    Documentos de trabajo ( Universidad de Oviedo. Facultad de Ciencias Económicas )