
MARIA LUISA
DIEZ ARROYO
Profesora Titular de Universidad
Publications (6) MARIA LUISA DIEZ ARROYO publications
filter_list
Language and Linguistics
2021
-
Emotional Rhetoric in Tea Advertising
Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, Vol. 43, Núm. 1, pp. 199-220
2020
-
The adjective “ unique”: More than a buzzword in the language of advertising
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 40, pp. 149-170
2016
-
Vagueness: A loanword’s good friend. The case of ‘Print’ in Spanish fashion
Pragmatics, Vol. 26, Núm. 4, pp. 609-629
2014
-
"Ageing youthfully" or the rhetoric of medical English in advertising
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 28, pp. 83-106
2009
-
Phraseological units: persiassion and translation
Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses: RAEI, Núm. 22, pp. 45-62
1997
-
Interpretation and garden-path effect = Interpretación y efecto "garden-path"
Pragmalinguistica, Núm. 5, pp. 95-117