GRINAT
Grupo de Investigación en Riesgos Naturales
Argitalpenak (123)
Ikerketa datu erreferentziatuak ikusi.2026
-
Choosing the center of star-shaped set-valued data compatible with measure-preserving arithmetic
International Journal of Approximate Reasoning, Vol. 188
2025
-
Bedload response to dam removal: Results from a 6-year particle tracking survey in the Leitzaran River (Basque Country)
Geomorphology, Vol. 470
-
Combinando herramientas tecnológicas en experiencias de aprendizaje en línea sobre el medio natural
Estrategias didácticas con recursos innovadores abiertos en contextos híbridos de aprendizaje (Dykinson), pp. 131-138
-
El proyecto OIR (Open Innovative Resources for distance learning) en España
Estrategias didácticas con recursos innovadores abiertos en contextos híbridos de aprendizaje (Dykinson), pp. 11-26
-
Elaboración de un mapa de clases litológicas de interés forestal para Galicia y la Cornisa Cantábrica
9º Congreso Forestal Español
-
Enseñanza y aprendizaje de la ciencia utilizando herramientas de ciencia ciudadana en línea
Estrategias didácticas con recursos innovadores abiertos en contextos híbridos de aprendizaje (Dykinson), pp. 171-181
-
Estrategias didácticas con recursos innovadores abiertos en contextos híbridos de aprendizaje
Dykinson
-
Flora del Cantábrico: una visión glocal.
Naturalia Cantabricae, Núm. 13, pp. 39-69
-
Potenciando la accesibilidad en entornos de aprendizaje mixto para la formación de docentes
Estrategias didácticas con recursos innovadores abiertos en contextos híbridos de aprendizaje (Dykinson), pp. 161-170
-
Primary Reactions Race: Exploring Basic Chemical Reactions in a Didactic Board Game for Future Educators
Journal of Chemical Education, Vol. 102, Núm. 2, pp. 688-696
-
Referentes pedagógicos y metodologías de aprendizaje en las iniciativas de escuelas bosque en la educación infantil en España
Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 43, Núm. 2, pp. 99-122
-
Special Issue “Fluvial geomorphology: Sediment transport, river management, and extreme events at different spatial and temporal scales”
Geomorphology
-
Sustainable mediums in the Art classroom of Secondary Education
7TH INTERDISCIPLINARY AND VIRTUAL CONFERENCE ON ARTS IN EDUCATION, CIVAE 2025
-
Sustainable mediums in the Art classroom of Secondary Education
Conference Proceedings CIVAE 2025: 7th Interdisciplinary and Virtual Conference on Arts in Education
-
The variability of grain size metrics in gravel-bed rivers
Catena, Vol. 255
-
Usando Genially para potenciar la educación ambiental en línea
Estrategias didácticas con recursos innovadores abiertos en contextos híbridos de aprendizaje (Dykinson), pp. 71-85
2024
-
A Field-Based Estimation of the Variability of Particle Entrainment in Coarse-Bed Rivers
Journal of Geophysical Research: Earth Surface, Vol. 129, Núm. 10
-
A consistent test of equality of distributions for Hilbert-valued random elements
Journal of Multivariate Analysis, Vol. 202
-
A multi-site and hypothesis-driven approach to identify controls on the bedload transport regime of an anthropised gravel-bed river
Earth Surface Processes and Landforms, Vol. 49, Núm. 12, pp. 3913-3933
-
An Attempt to Take Into Account Natural Variability in 1D Bedload Prediction
Journal of Geophysical Research: Earth Surface, Vol. 129, Núm. 7